CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik Sini Utk 4sen

Friday, February 25, 2011

:: Kami Memang Suka Berpeluk ::

Haih.. Kontroversi betul tajuk entry ini.. Siapa yang suka berpeluk? Liya kah?? Owwhhh tidak..Propaganda semata-mata.. Hhahaa...


Ini dia si budak POPO ngan MOMO ni yang suka berpeluk dan bergumpal.. Aktiviti wajib.. Tett!!



Bukan kembar.. Tapi adik beradik.. Seibu, tapi bapa tak tahu siapa.. Hahahaa.. Jahatnya Liya..;-P


Ini kucing di rumah sewa Liya.. Tuan umah bela, so automatik Liya jadi suka kucing.. Dulu tak suka sangat.. Kiut kan mereka.. Sila angguk tanda setuju.. Haik! Haik!


Best juga bila selalu perhatikan gelagat mereka.. Sangat comeyllll.. Satu ilmu yang paling penting, amalkan senaman kucing.. Tettt!!


Hahhaa sebelum ape2.. Baik blah dulu.. Ahahhahaaaa....


Uupppsss sebelum tu, sila klik disini sekali dulu.. TQVM..Hehhe..



Lieeya..

5 comments:

Taufiq Tiramisu said...

kucing memang best kalau boleh bela..
fiq nak bela kucing, tapi x penah ada kesempatan..hahahaha..
family fia, semua x suka kucing..

tapi liya, bela kucing ni kena hati hati..
jangan kena penyakit2 berbahaya sudah :D
kebersihan kena jaga ;)

sarah mohamad said...

alolo .. comel bangat . manje giteewww !

darlieeya ZALLIA putri said...

fiq..

hahha..bukan liya yang bela..tuan umah tempat liya sewa bilik nia..mula2 tak pandai jugak..lama2 ok la..

mmg tuan umah jaga elok..siap pasir untuk ehem2 pon sediakan..selalu mandikan.. comeyl..manje sgt..

thanks fiq bagi nasihat..baik!! liya akan ikut..

darlieeya ZALLIA putri said...

sarah..

haah..memang sangat comeyl..keletah depa tu yang sgt comeyll..

Anonymous said...

anak kucing tu belang dkt tangan dia sebijik mcm anak kucing sy :)