CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik Sini Utk 4sen

Wednesday, February 9, 2011

:: Braches Ohh Braches~ Part 1 ::

Malam ni.. Liya sakit gigi... Seksa nya jiwa dan raga;-(.. Huk2..


Tadi jalan sorang2 pegi appoinment kat KL (padahal memang selalu sorang2 pon.. Huk2).. Macam biasa visit utk tukar band n checking.. Tp hr ni spesel sikit sebab kena jumpa Pakar Prostodhontik.. Uikkksss.. Soookaaa.. Dah lama Liya tunggu appoinment dengan beliau..

~short cut~

Dr Ortho pasang band kaler biru dan kuning utk kali ni.. Alamakk!! Kalerpul gitu.. Layan kan saja..



Nasib baik braket tak tanggal.. Kalo tak, mesti kena sekolah kan dengan Dr.. Thanks Pn Dr.. Sebab anda sangat baik hari ini.. Wink*.. Hook pon ok lagi.. Rubber band masih belum perlu.. Yay!! Kalo tak lagi seksa.. Hhehehe.. Wire Dr dah tukar yang saiz besar sikit..


Masalah besar malam ni (even tiap kali gi tukar band) gigi sakiiiittt..!! Nak makan susah, nak bites seksa.. Incik perut sibuk nyanyi Lagu Negaraku (patriotik sikit;-P).. Huk2 nak blend nasi pun malas.. So kunyah la dengan perlahan2.. Huk2.. Apa nak buat.. beauty is pain.. Nasib la labuuu;-(



Sekarang gigi dah jadi macam ni.. Yay!! dah nak santeeekk.. Soookaaaa...



Tunggu!! Sila Klik Di Sini!



U klik Liya, Liya klik u..;-)
Lieeya

No comments: