CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik Sini Utk 4sen

Saturday, January 29, 2011

:: Saya dan Seronok ::


Jumaat, ramai pelajar (termasuk guru) seronok! Kenapa? Sebab waktu persekolahan pendek.. 1215am sudah tamat sekolah.. Yay!!


Hari ini untuk induction set, aktivitinya; “Seronok dan Saya”. Kali ini Liya ajar PJ di dalam kelas sebab minggu ni untuk Pendidikan Kesihatan. Pelajar berdiri dan menyatakan perasaan dan mood masing-masing pada hari tersebut.


Pelajar 1 : Saya rasa seronok sebab hari ini hari jumaat, balik awal!

Pelajar 2 : Hari ini, saya seronok sangat sebab malam tadi saya dapat hadiah birthday!

Pelajar 3 : Saya rasa badmood hari ini sebab saya kurang sihat. Hidung saya berair! (demam la tu.. ngee*)

Pelajar 4 : Hari ini saya tak ada perasaan. Tak tahu rasa apa.. ( Pulaaaakk!!!-kata Liya dalam hati)

Pelajar 5 : Saya seronok sangat hari ini sebab teacher cantik!! Wangi pula tu;-) ( Ah sudah! Nasib baik pelajar perempuan- padahal hati berbunga riang.. Aeeuuww!;-P)


Masuk kelas Tingkatan Lima pula, ( tadi Tingkatan Dua).. Masuk saja dalam kelas.. Pelajarnya senyum-senyum dan buat muka gembira.. Tanyaku? Apa dah jadidengan kamu semua ni? Jawab mereka : Teacher cantik hari ni.. Wangi pulak tu.. Teacher pakai perfume apa?? ( Lagi pulakkk!!! Sesi wawancara ke ni?? Haih ada juga yang tak jadi mengajar nanti..ngee*)


Sebab ramai sangat yang bertanya ( students dan kawan-kawan guru, ok!).. Jadi teacher yang baik hati ni jawabla pertanyaan dan kemusykilan anda semua (bleh ke gituuu? ngee*) Teacher pakai perfume cap ayam je, sayang! Ni haaa…;-)


Happy Heart Perfume by Clinique.


pls :

Thank incik tunang sebab suka juga perfume ni.. Tak sabar rasanya nak dapat Happy In Bloom.. yay!


1 comment:

kEruL said...

wei mek....rajin la nie update blog....bagus2 =) mane kad mek, tak smpi2 pun....